Ledenadministratie:
Margriet Messemaker

Busbeheer:
Cees Hordijk

Voorzitter: Vacant

De functie van voorzitter wordt tijdelijk waargenomen door Jaap Jonker

  • vertegenwoordigt de vereniging – samen met de secretaris – in geschrifte naar buiten.
  • leidt alle dagelijkse en algemene besprekingen en neemt de verantwoordelijkheid voor de besluitvorming (bestuurs- en algemene ledenvergaderingen).
  • heeft correctiebevoegdheden in zaken die om een onmiddellijke oplossing vragen.
  • toetst – samen met de vice-voorzitter, secretaris en penningmeester – beslissingen aan reglementen, statuten en beleid.
  • is overall aansturend en coördinerend gericht naar externe partijen (m.n. NBB / sportalliantie, overheid etc.).

Is de functie van voorzitter iets voor jou? Neem contact op met het bestuur via secretaris@grasshoppers.nl

Secretaris: William de Haas

  • vertegenwoordigt de vereniging – samen met de voorzitter – in geschrifte naar buiten.
  • houdt verslag van zowel vergaderingen van het dagelijks, algemeen bestuur en van de algemene ledenvergaderingen.
  • agendeert inkomende en uitgaande brieven, etc.
  • maakt afschriften van dringende, belangrijke binnengekomen brieven, ter doorzending naar de leden van het dagelijks bestuur en naar de voorzitters van de desbetreffende commissies.
  • stelt in overleg met de voorzitter de agenda voor de bestuursvergaderingen vast, waarbij uiteraard ieder bestuurslid gerechtigd is voorstellen in deze te doen.
  • verzorgt de uitnodigingen voor de bestuursvergaderingen.
  • draagt zorg voor het verenigingsarchief.

Penningmeester: Rein Hottinga

  • draagt zorgt voor het beheer der geldmiddelen.
  • zorgt voor tijdige inning van de contributie.
  • houdt aantekening van de ontvangsten en uitgaven en op welk verenigingsjaar deze betrekking hebben, rekening houdend met de subsidievoorwaarden van de gemeente.
  • ziet toe, dat bij de begrotingspost vastgestelde uitgaven niet worden overschreden;
  • waarschuwt het bestuur bij overschrijding of dreigende overschrijding van de begrotingspost teneinde treffende maatregelen te kunnen nemen.
  • houdt afzonderlijk rekeningen aan van per begroting vastgestelde inkomsten en uitgaven, en houdt hiervan een administratie bij.
  • brengt aan het eind van het seizoen (juni) op de bestuursvergaderingen verslag uit van de financiële toestand van de vereniging.
  • maakt aan het einde van het verenigingsjaar duidelijke overzichten van het gevoerde financiële beheer en een begroting voor het komende jaar ter goedkeuring aan de Algemene ledenvergadering (ALV).
  • maakt aan het einde van het verenigingsjaar, nadat controles door de kascommissie hebben plaatsgevonden, van alle stukken een dossier ter archivering.
  • draagt zorg voor inning van aan leden opgelegde boeten, zowel door de NBB als door de vereniging zelf.
  • aanspreekpunt voor de ledenadministratie.
  • geeft aan de ledenadministratie ter archivering alle contributie en/of andere schulden door van leden die hun lidmaatschap hebben opgezegd of geroyeerd zijn.
  • regelt alle voorkomende verzekeringszaken.

Technische Zaken: Jaco van Rhijn

  • Is namens het bestuur en voor de Technische commissie eerste aanspreekpunt voor alle basketbaltechnische zaken.
  • Stuurt de technische commissie aan.
  • Ziet toe op het opstellen van een technisch beleidsplan, zowel voor de topsport als voor de breedtesport.
  • Is verantwoordelijk voor de uitvoer van het technisch beleid.
  • Stimuleert en bevordert deelname aan cursussen door trainers en begeleiders.
  • Organiseert mede met de Technische Commissie het trainersoverleg.
  • Ziet toe op het opstellen van een jaarplanning.
  • Draagt zorg voor voortgangsrapportage en jaarverslag.
  • Informeert indien wenselijk de leden middels de rebound en website aangaande Technische zaken.
  • Draagt er zorg voor dat de begroting of budgetvoorstellen voor het nieuwe verenigingsjaar bij de penningmeester worden ingediend binnen de daarvoor gestelde periode.
  • Signaleert problemen en draagt oplossingen aan
  • draagt zorgt voor het beheer der geldmiddelen.

Vrijwilligerszaken: Vacant

  • Opzetten en bewaken van het vrijwilligersbeleid
  • Coördinator en aanspreekpunt vrijwilligers
  • Opzetten en bewaken van het beleid van Welzijn en Zorg
  • Werken aan de (mentale) veiligheid voor de leden
  • Coördinatie EHBO/BHV/AED
  • Coördinatie VOG

Is de functie van bestuurslid Vrijwilligerszaken iets voor jou? Neem contact op met het bestuur via secretaris@grasshoppers.nl

Wedstrijd- en Algemene Zaken: Thomas Nijgh

  • Scheidsrechterscoördinator
  • Organisatie opleidingen m.b.t. wedstrijdtaken
  • Aanspreekpunt vanuit ledenadministratie
  • Beheer website

Sponsoring: Jaap Jonker

  • Aanpreekpunt vanuit sponsorcommissie