De instelling van het sportbedrijf betekent dat wij nu meer zaken zelf moeten regelen. Dat stond al jaren in ons huurcontract maar de beheerders hebben dat altijd voor ons gedaan, waarvoor dank.
Trainingen
De baskets dienen voor aanvang van de training zelf omlaag gedraaid te worden en na afloop door de laatste trainingsgroep weer omhoog gedraaid te worden. De kleedkamers dienen schoon van lege flessen, papier en watervrij (geen zwembad) te worden opgeleverd. De ballen weer terug in de materialenrekken in ons materiaalhok. Ook de sporthal dient weer schoon te worden opgeleverd.
Wedstrijden
De wedstrijden van 31 teams moeten in een beperkte tijd worden gespeeld. Het schema zit nagenoeg vol. Dat betekent dat om 10.15 u. de wedstrijden beginnen. De zaal en kleedkamers zijn niet eerder dan 10.00 u. beschikbaar. De teams moeten zelf de matten, jurymateriaal, wedstrijdtafel, stoelen en banken neerzetten. Als de gemeente geen matten heeft neergezet dan zonder matten. Ook zelf de baskets omlaag draaien. Na de laatste wedstrijden op vrijdag en zaterdag moet alles weer worden opgeruimd met behulp van de teams.
Sleutels voor de materiaalhokken en baskets liggen op tafel van de beheerdersruimte. Sheets, bedieningspaneel voor scorebord en 30-sec klokken liggen in de bak in de kast van de EHBO-ruimte.
Zoveel als dat mogelijk is zullen de spullen op vrijdagavond na de laatste wedstrijd worden klaargezet voor de zaterdag. De teams moeten dit zaterdagmorgen voor de rest evt met behulp ouders (?) zelf regelen. Scheidsrechters en juryleden worden ook om 10 uur verwacht zodat de wedstrijden op tijd kunnen beginnen.
Per mail zullen de coaches en trainers nog verder worden geïnformeerd.