Vrijdag 20 juni a.s. zal NEDERLANDS KAMPIOEN De Wit-Grasshoppers MU12 in het Gemeentehuis van Katwijk worden gehuldigd voor het behalen van het Nederlands kampioenschap.
Vanaf 17:00uur zal het team onder leiding van coaches Anita de Jager en IJtske van Haeften worden toegesproken door Drs. Willem van Duijn, wethouder van sportzaken Katwijk.

Uiteraard rekenen we op een grote groep fans.
Ik roep een ieder dan ook op om onze NEDERLANDSE KAMPIOEN tijdens de balkonscène toe te komen juichen. De balkonscène sluit aan achter de officiële plechtigheid.
Omdat een groot gedeelte van NEDERLANDS KAMPIOEN De Wit-Grasshoppers MU20 interlandverplichtingen heeft, is het ondanks alle inspanningen helaas niet mogelijk gebleken een passende datum te organiseren om dit team de dik verdiende huldiging aan te bieden. Onze felicitaties en waardering gaan uit naar dit sterke team wat onder leiding stond van Rick Driessen.

Ouders, familie, vrienden, buren en een ieder die onze NEDERLANDSE KAMPIOEN een warm hart toedraagt……TOT VRIJDAG 20 JUNI

Beker